Hiab toimittaa MV Commercialille 100 HIAB-kuormausnosturia

Helsinki, FINLAND

CARGOTEC OYJ, LEHDIST?TIEDOTE, 24. HELMIKUUTA 2021 KLO 10.00

Cargoteciin kuuluva Hiab toimittaa MV Commercialille Isossa-Britanniassa 100 kevyen, keskitason ja raskaan nostokapasiteetin HIAB-kuormausnosturia varustettuna HiConnect?-palvelulla. Kaupan arvo on yli 5,7 miljoonaa euroa sis?lt?en 60 nosturin asennuksen. Kaupan on m??r? toteutua vuoden 2021 ensimm?isell? nelj?nneksell?.

MV Commercial harjoittaa hy?tyajoneuvojen myynti? ja leasingia, ja siit? on tullut yksi suurimmista kansallisista ammattik?ytt??n tarkoitettujen kuormausnostureiden toimittajista. Vuonna 2001 perustettu yritys nimettiin viime vuonna UK Independent Dealer of the Year 2020 -j?lleenmyyj?ksi.

”T?m? sopimus on osoitus erinomaisesta ty?suhteestamme Hiabin tiimin kanssa. MV Commercialin ammattik?ytt??n tarkoitettu nosturiyksikk?kalusto on yksi Ison-Britannian parhaista, ja tarjoomaamme kuuluu satoja ammattik?ytt??n tarkoitettuja kuorma-autoja. On siis liiketoiminallemme elint?rke??, ett? pystymme tarjoamaan riitt?v?sti korkealaatuisia laitteita asiakkaidemme tarpeiden mukaan. T?m? kauppa vahvistaa yrityksemme johtavaa asemaa toimialallamme ja laajentaa kalustoamme laadukkailla, asiakkaidemme tarpeisiin vastaavilla laitteilla”, kertoo MV Commercialin toimitusjohtaja Steven Cairns.

”Yhteisty? Hiabin kanssa antaa meille mahdollisuuden tarjota asiakkaillemme huippuluokan laitteita, joihin me kaikki voimme luottaa. Palvelupaketit tuovat asiakkaillemme mielenrauhaa riippumatta siit?, miss? p?in Isoa-Britanniaa he toimivatkin”, jatkaa Steven Cairns.

”Olemme tehneet tiivist? yhteisty?t? MV Commercialin kanssa strategisen kumppanuutemme kehitt?misen merkeiss?, ja se on ollut ratkaisevan t?rke?? koko Britanniaa koskevien kasvusuunnitelmiemme kannalta. Uskon kuorma-autoihin asennettujen nostureiden vuokraamisen lis??ntyv?n, kun yritykset toipuvat COVID-19:n ja Brexitin vaikutuksista. Olemme ylpeit? voidessamme tehd? yhteisty?t? yhden Ison-Britannian johtavan leasing-yrityksen kanssa. T?ll? tavoin pystymme tarjoamaan yrityksille enemm?n valinnanvaraa”, sanoo Hiabin Ison-Britannian ja Irlannin myynti- ja palvelujohtaja Ian Mitchell.

T?ll? hetkell? 60 prosenttia nostureista on sovittu asennettavaksi Hiabin omissa asennuspaikoissa Isossa-Britanniassa. MV Commercial ja sen asiakkaat saavat k?ytt??ns? Hiabin laajan huoltoverkoston ja j?lkimarkkinoinnin palvelut Isossa-Britanniassa ja Irlannissa laitteiden koko k?ytt?i?n ajan.

”T?m? on Hiabille merkitt?v? kauppa, joka ty?llist?? meit? niin osien, huoltopalvelujen kuin korjaustenkin osalta jopa kymmenen vuoden ajan”, Ian Mitchell lis??.

HiConnect? parantaa Hiabin asiakkaiden liiketoiminnan tuottavuutta liitettyjen Hiab-laitteiden avulla. Teknologia tarjoaa reaaliaikaista tietoa laitteiden k?yt?st?, toiminnasta ja kunnosta. Tietojen avulla voidaan aktiivisesti optimoida suorituskyky? ja turvallisuutta sek? v?ltt?? tarpeettomia seisokkeja. Verkkopohjaisten koontin?ytt?jen selke?t ja yksinkertaiset yleisn?kym?t mahdollistavat laitteiden tilan seurannan ja huoltojen suunnittelun, ja ne auttavat parantamaan kunkin yksik?n ja k?ytt?j?n toimintaa.

Lis?tietoja:

Ian Mitchell, myynti- ja palvelujohtaja, Iso-Britannia ja Irlanti, Hiab, puh.: +44 7967 337 436, ian.mitchell@hiab.com

Nils Gjerstad, viestint?p??llikk?, Hiab, puh: +46 706 005 288, nils.gjerstad@hiab.com

Hiab lyhyesti
Hiab on maailman johtava ajoneuvojen kuormank?sittelylaitteiden sek? ?lykk?iden palvelujen ja digitaalisten ratkaisujen toimittaja. Hiabin noin 3400 ty?ntekij?? maailmanlaajuisesti ty?skentelev?t intohimoisesti sen puolesta, ett? Hiab on asiakkaidensa paras kumppani ja ensisijainen ratkaisutoimittaja kuormank?sittelyss?. Alan edell?k?vij?n? ja ylpe?n? 75-vuotisen historiansa aikana Hiab on sitoutunut innoittamaan ja muovaamaan ?lykk??n kuormank?sittelyn tulevaisuutta.

Hiabin tuotevalikoimaan kuuluvat luokkansa parhaat kuormank?sittelylaitteet, kuten HIAB-, EFFER- ja ARGOS-kuormausnosturit, LOGLIFT- ja JONSERED-puutavara- ja kierr?tysnosturit, MOFFETT- ja PRINCETON-ajoneuvotrukit, MULTILIFT-vaihtolavalaitteet sek? ZEPRO-, DEL- ja WALTCO- takalaitanostimet. Hiab ProCare? -huoltopalvelu, palkittu HiVision? -nosturinohjausj?rjestelm? ja HiConnect? -alusta osoittavat, ett? Hiab haluaa jatkuvasti kehitt?? ?lykk?it? palveluja ja liitett?vi? ratkaisuja, jotka tuovat lis?arvoa sen asiakkaille.?www.hiab.com

Hiab on osa Cargotec-konsernia. Cargotecin (Nasdaq Helsinki: CGCBV) liikevaihto oli vuonna 2020 noin 3,3 miljardia euroa, ja yhti? ty?llist?? noin 11 500 henkil??.?www.cargotec.fi

Multiple HIAB loader cranes HIAB X-HiPro 658 Hiab_logo
粉色午夜视频/色戒未删减版在线观看视频/44383x3全国最大的免费观看/冲田杏梨番号